نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آنها می توانند بیماران با کراتینین بالا کلم خوردن

آنها می توانند بیماران با کراتینین بالا کلم خورد؟ کلم سبزیجات محبوب در جهان است، و بسیاری از مردم می خواهم به عنوان یک ظرف سمت و یا ensalada.Sin با این حال غذا خوردن، برای بیماران با سطح کراتینین بالا، رژیم غذایی خود را باید بسیار restringido.Por بنابراین اگر شما می توانید کلم پیچ خوردن و یا باید در وضعیت پزشکی از بیماران بستگی ندارد.

اگر سطح کراتینین بالا است با توجه به برنامه رژیم غذایی ناسالم و یا شیوه زندگی، بیماران هنوز هم می تواند کلم خوردن relievedly.

سطح کراتینین بالا یک آزمایش است که می تواند میزان کراتینین در خون را افزایش می دهد منعکس و یا کاهش می یابد sangre.El حجم کار می، خسته، بسیاری از فعالیت های شدید جسمی، خوردن گوشت بیش از حد یک بار، تمام و غیره می تواند کمک است creatinina.Entonces به بالا، سطح کراتینین خون ممکن است نشان دهد کمی بیش از 1.4 mg / dl بود. در این مورد، افراد با سطح کراتینین بالا هنوز هم می تواند کلم خوردن و گرفتن برخی از مزایای آشکار است.

اگر سطح کراتینین بالا است آسیب به کلیه ها ایجاد می شود، پاسخ ممکن است پیچیده است.

برای بیماران کلیوی، سطح کراتینین بالا بیشتر احتمال دارد که نشان می دهد شکست renal.Si سطح پتاسیم در این بیماران تحت کنترل است، اثرات زیر می توانید کلم دریافت کنید.

1.Suministro کلسیم و آهن

کلسیم و آهن دو مواد معدنی ضروری برای cuerpo.Una هنگامی که بیماران دچار بیماری های کلیوی، بیماری های استخوان مربوط به سطوح پایین کلسیم و کم خونی ناشی از فقر آهن، می تواند ocurrir.Entonces خوردن کلم قادر به تکمیل این دو مواد معدنی است.

2.Proteger عملکرد کلیه باقی مانده

همانطور که توسط متخصص تغذیه معرفی، کلم غنی از ویتامین C است، ویتامین B6 و مواد اسید fólico.Estas از این توانایی برای محافظت از سلول ها را از آسیب عملکرد کلیه باقی مانده.

ایمنی 3.Aumentar بیماران

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم ویتامین C و اسید فولیک می دانیم که آنتی اکسیدان ها مشترک است که قادر به بهبود ایمنی بیماران تا eficaz.En این، شما نیاز به یک دکتر مشورت آنلاین برای اطمینان از پاسخ قبل خوردن کلم.





:: برچسب‌ها: سطح بالای کراتینین کلم خوردن بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: